Üdvözlünk!

puruttya

InfinitySkills Awaken - Erica

2009.08.14. 15:30

Elöször angol cuccnak néztem aztán a szerveren kiderült a dolog, hogy ez magyar. A ratekkel nagyobb gond nincs. A beállítások jók. A max encsi eléggé magas, ezért inkább encsizünk és nincs időnk a játékra. Kivéve ha használjuk az encsi NPC-t ami majdnem minden városban megtalálható. A szerverhez van egy közepesen rendezett GGK ami nagyából minden helyre el tud minket teleportálni. Ahozz képest, hogy final szerverröl van szó csak Ica-ig van a GM shopban item. Ami nem tetszik, hogy hiába buffoljuk fel magunkat az NPC bufferel song/dance max 12 lehet rajtunk és a többi buffbol csak 20. Nem a legforgalmasabb szerver de 50-60 játékos folyamatosan van. Nem igazán társalógnak a szerón. Egy eléggé jó dolog van a szerveren nekem legalábis tetszik, hogy ha megakarjuk kérdezni, hogy: Menyi a max encsi? akkor a szerver kiírja azt.:D Itt is van a kihagyhatatlan kasztváltó cicus ami itt nem cica hanem egy szerzetes formájában jelenik meg. Viszont van egy bugocska ami nem túl jó a karakterünknek. Alapbol kapunk shadow A-s itemeket fegyvereket, ékszereket, armort. Na már most minden hozzá értö player a DC-t rakja rá a mágusra. De ha még kiis dobáltuk a shadow itemjeinket akkor is be bugolodik az általunk vásárólt A-s szett shadowwa. Szóval ez ilyen pénkidobásos dolog. Egyébként ez az alap shadow item ötlet nem elvetendő és egészen jó. Hát a weboldaluk.. én azért néztem ezt a szervert angolnak (lehet az is, de magyarok tolják inkább) mert a weboldal full angol. Igaz nem kerestem olyat, hogy nyelv beállítás vagy valami de mindegy. Egyébként szép és jó az oldaluk. Az értékelés: 4-es Weboldal: http://www.inf-skills.net/

A bejegyzés trackback címe:

https://lineagerosta.blog.hu/api/trackback/id/tr571309413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása