Üdvözlünk!

puruttya

L2 Zion

2009.08.14. 12:02

Kezdeném a honlappal.Én nem értem hogy miért jó hogy minden második szerver honlapnak ugyanolyan a kinézete.Na de ők tudják.Inkább írok magáról a szerverről.Ahogy felmentem egyből meglepett hogy lvl 40 vagyok de mégjobban meglepett amit a saját inventorym-ban láttam ugyanis tele voltam az összes tipusú c-s fegyverrel  és armorral pl.:katana*katana  homunkulus sword stb  full plate armor stb...De így legalább megkönnyítik a fejlödést.Igen ez szép és jó csak kb 2 perc után kivágott a lagg miatt.Visszamentem megint kivágott...Shoutba írni csak mouse coinnal lehet ez szerintem elég zavaró ha akármit is mondani akarsz.A nobless küldi nem is létezik benne szinte mivel ha van 5000000 AA-d és beírod hogy .noblesse egyböl noblesse leszel. De legalább nem kell végigcsinálni a hosszú unalmas questet. Tetszett a póker NPC bár nem ér sokat mivel átlagban 8 an vannak fent.A gm shopba csak AA-val lehet fizetni.Az NPC Buffer szép és egy gombnyomásra ad  fighter vagy mage buffot.A GM shopról még annyit hogyha bármit eladsz nem kapsz érte semmit. Kettö farm zóna van ahol AA-t lehet szerezni. GMel nem találkoztam igy arról semmit se tudok írni. A playerek rendesek, segítőkészek.Nem túl nehéz ott a játék de aki épp ezt szereti annak ajánlom.Egyébként 200x es.Értékelés 3-as Weboldal: KATT A kép az inventoryról a szöveg alatt van. Ezek a kezdö itemek. A másik szerkesztő bele trollkodik (Beleth) : én 4-esre értékeltem volna. Mert elviselhető szerver.

A bejegyzés trackback címe:

https://lineagerosta.blog.hu/api/trackback/id/tr911308944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beleth 2009.09.17. 22:40:48

gondolom a szerver weboldalán.
süti beállítások módosítása